Can't wait

Fredag 5/12 & Lördag 6/12 -08

Igår så var det först skola sen direkt var det med Malin upp till sthlm och köpa jacka till mig och gå runt i massa affärer:) trevligt:) sen när man kom hem så satt man väl mest vid datan och pratade med Nina, Jonas och Malin:) Pratade lite kort med Matte oxå då jag föreslog att vi skulle hitta på något idag med de gamla "gänget" eller vad det nu ska kallas för det var ett tag sen som man sågs.
Men när jag pratade med honom idag så skulle tydligen Ante till södra och då var det ju kört direkt... Så nu har jag ingen aning om vad som kommer hända. Men till slut så händer det ju alltid något:)

Dagens låtar:
Over you
King of wishful thinking
Mutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0