she was lost but wasn't missing

Äntligen fredag:D har längtat efter sovmorgon hela veckan:) fick ju börja skolan 30 min tidigare idag:O inte kul...
Har varit jätte duktig hela veckan inte ätit något onyttigt och försökt gå varje dag missa dock onsdag och torsdag men om jag går imorgon och söndag så har jag ju bara haft 2 vilodagar:) så det blir som en helg:)
Känner mig så duktig:)
Å nu kommer Sofie hem och ska baka massa onyttiga saker INTE SNÄLLT!!
Nu har jag börja vänja mig vid tanken om flytt och nästan börjat längta:)
ska bli skönt att lämna denna håla... och alla dryga och idiotiska människor.


You said you'll always be there for me but
Where were you when my best friend turned his back on me?
Where were you when my boyfriend broke a promise to be faithful?
Where were you when all I did was cry?
And where were you when I stopped crying?
Where were you on one of the happiest moments in my life?
You didn't stand by my side like you said you would, so I guess it all was just a lie!

Dagens låt:
Everything i do, I do it for you
Follow through


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0