Would you mind if I killed you?

Kände det var dags att uppdatera nu:) idag har varit en väldigt jobbig dag mycket åka fram och tillbaka... först till skolan sen hem från skolan. sen till järna för läkarbesök som jag återkommer till. sen in till södertälje för att hämta bilen sen till syd för att jobba....
Mjo läkarbesöket var det ja. har haft ont i ett knä i typ 2 veckor nu så jag kände att det var lika bra att åka å kolla nu innan jul. och läkaren trodde jag hade infalmmation i knäet... och hon knäckte det å det gjorde svin ont!!!! Och imorgon ska jag dit å ta blodprov:S det känns ganska larvigt att jag som ska bli sjuksköterska är rädd för sprutor:/ men så är läget. hoppas iaf på att jag får något som gör det bättre:)

Haha var iaf kul på jobbet. fanns en kille som var lite små söt som prata med mig efter haha å sa han aldrig hade haft en så snygg tentavakt;)

hittade lite gamla låtar:)
Dagens låtar:
What have you done
Against all odds
Your winter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0