Fredag 16 maj

Jaa idag har man varit i skolan som vanligt och inte gjort någe spec FÖRUTOM läxförhöret som avgör mitt betyg:S usch usch usch
Jätte mycket att göra nu de sista veckorna i skolan, suger faktiskt.
Har äntligen börjat sy min klänning nu=D så efter den är ju allting klart;P wiie=D har inte så mycket tid att skriva idag eller några andra dagar denna eller nästa vecka just för att de är så mycket som skall göras

Måste ju bara lägga till en sak som hände nu i veckan
"Hej jag heter Carl Larsson, du kan kalla mig Carl eller Larsson" hahahahaha bästaXD

aja over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

haha äntligen uppdaterat :P toppen emelie :D haha aa så skönt skrivet de där med carl, fan va vi garva när vi såg de, älskar allas reaktion... synes snart :P krogen som gäller för kvällen ju :P pusspuss

2008-05-16 @ 18:56:16
Postat av: Carl

hehehe heu heu hahahaa ho he haha ha... .. . ...

2008-05-17 @ 20:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0