Söndag 18/5

Det har blivit ett väldigt tjat om att jag ska uppdatera så här kommer ett inlägg

27/5 Filosofi inlämning
23/5 Psykologi inlämning
          
23/5 Internationella relationer inlämning   
21/5 Filmkunskaps prov
21/5 Svenska prov
20/5 Filosofi redovisning        
19/ Filmkunskap inlämning  
16/5 Internationella relationer prov
15/5 Naturkunskap klar

Sen kan jag ju skriva lite allmänt om denna dag, jag vaknade imorse och kunde inte somna om så jag gick upp satte mig och plugga(av alla saker man kan göra) så satt jag me de en timme kanske sen gick jag och väckte björn för att vi skulle åka hem till honom, så gjorde vi det oxå sen har jag bara pluggat psykologi och är äntligen klar med alla 82 frågor=D nu är det bara öb kvar=D känns jäkla skönt och som ni ser ligger jag lite bra till med schemat;) med tanke på att man inte kunde plugga på svenska provet oxå=D då är det bara två saker kvar innan man kan supa bort allt man lärt sig på dessa tre år=D

over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

fler än jag som tjatat om uppdatering? haha :P naw va duktig du vart med allt plugg...bra att nån av oss e duktig å lämnar in saker å ting i tid :P haha puss

2008-05-18 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0