Only you

Hej bloggen!
Idag har jag mest slappat! så skönt att inte behöva tänka på något. Jag och R gick in till stan för att köpa lite ljusstakar som jag spanat in men så kände jag att jag inte riktigt visste var jag skulle ha dem i min fula lägenhet jag har nu så väntar istället med att köpa tills jag flyttar på riktigt! Längtar! Om ett år ska jag ta examen sjukt att det bara är ett år kvar nu sen är jag färdig sjuksköterska! Ångest ja visst! När vi var inne på ica träffade vi först Emma sen kom även Kim som vi pratade med en stund. Tanterna hatade oss som var mitt i vägen hehe. Vi beslutade oss för att äta på subway så Emma ringde Rasmus som oxå kom och åt med oss, var riktigt trevligt.

Längtar till nästa vecka då jag ska på paket!:D Lovar att visa när det kommer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0