Simply the best

Första dagen på det nya året och jag har sagt jag ska vara nyttig från idag men flyttar fram det till på måndag då jag har min tenta. Sen jäklar ska jag lyckas med mitt nyårslöfte! Igår var en lugn kväll, jag hade ingen lust att gå ut så jag satt hemma hos min man och kolla tv och pluggade tills han kom hem vid tolvslaget och pussade på mig:) Idag har jag pluggat lite och sedan fixat lite här hemma bara. Ska snart åka tillbaka till honom och äta lite pizza mums mums. Sen ska jag dyka ner i böckerna igen. Min tenta ska tydligen vara i stan:S så är rätt nära från R när jag ska dit på måndag:) På måndag hoppas jag även att mina skor kommer!!! I'm in love!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga skor! =)

2011-01-01 @ 20:55:28
URL: http://emmajson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0