You are the one so I make sure I behave!

Idag var min sista riktiga dag på praktiken och det kändes riktigt bra gick med en annan sjuksköterska idag och fick bra beröm efter dagen och det känns ju jätte roligt. I söndags kväll kändes det som jag hade 100000 mil kvar tills examen men efter två dagar så har det ändrats ganska bra och det känns jätte roligt.
Har en halvdag kvar sen är det slutbedömning nästa vecka så håll tummarna nu!
Det är typ storm ute och regnar:/ inte alls så roligt med tanke på att jag tänkte gå ut en sväng efter jobbet men blev att tillbringa kvällen i mina pyjamasbyxor och underbara tofflor:) Sitter och kollar The holiday och drömmer mig bort en aning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0