Kaos

Shit vilken kväll det har varit på jobbet kan jag bara tala om. TOTALT KAOS när vi kom vid klockan två. 
Senare på kvällen lugna det ner sig rätt bra på båda sidorna så det var rätt skönt och vet ni vad?! 
Idag satte jag min första clinifeed sond! Alltså en sån som går från näsan och ner i magen. Lite läskigt när man gör saker för första gången men som tur är har vi riktigt bra vana sjuksköterskor som gärna vill lära oss nya. 
Efter jobbet tog jag och Linné en promenad dels för att vi varken setts eller pratat på en vecka när han varit i småland och dels för vi hade lite att prata om. Han brukar ge lite tur när det gäller vissa grejer faktiskt, det är nästan lite läskigt. 
Nu är det en dag närmare, en dag närmare slutet på denna sommar. Vill att den ska vara slut nu hemskt gärna igår...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0