Someday I will be strong enough to lift not one but both of us

Det är dagar som denna då det känns som att allt kommer bli bra, allt kommer att lösa sig till det bästa. Har haft en riktigt bra dag på jobbet, älskar sånna dagar då det verkligen känns att jag valt rätt jobb! 
Längtar tills alla frågetecken är utropstecken istället. Kunde inte somna inatt låg vaken till 02.00 - 03.00 och bara funderade på allt som jag inte borde när jag ska sova, men kan inte hjälpa det. Vissa saker vill man bara förändra med ren tankekraft, då hade alla mina problem varit borta nu med tanke på hur mycket jag tänker:/ 
Imorgon ska jag i alla fall söka massa jobb, det känns riktigt bra med mitt beslut! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0