LÖRDAG

Studentskivan närmar sig=D längtar som tusan=D bara tio dagar kvar nu. nedräkningen har börjat;P
i alla fall idag så har jag vaknat upp hos Björn,  men han skulle till Nyköping så jag åkte hem för att senare åka in med mamma å fika me Malin + Carl. Riktigt trevligt faktiskt en riktigt låååååååååååååång fika=D 2 timmar å 30 minuter ungefär;P haha
imorgon ska man in igen men med bara malin=D hoppas jag om hon inte ska vara tråkig å sova hela dagen:P men de går att ordna;) telefon terra=D wohoooooo
nu börjar man känna sig stressad med studentklänningen, fast har i alla fall kommit en bit på vägen=D fick tag på en som kunde fixa den som jag vill ha den=D
aja nu orkar jag inte mer.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha så du tror telefonterror kan hindra mig från å sova...kan ju alltid stänga av mobilen ju :P haha, jag e ju tråkig de e bara å inse. men jag kanske e snäll å fikar med dig (fast lovar inge) bye bye, ses kanske imorgon. puss å kram på dig

2008-04-06 @ 01:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0