Onsdag & torsdag

Onsdag: åkte till skolan med väskan fullpackad men skolböcker för att det är skit mkt att göra nu hade filmkunskap sen svenska som jag var klar med så gick tll bibblan å skrev ut mitt och Lenores projektarbete=) (wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie äntligen färdigt) efter det va det lunch som inte blev så lyckad tack vare att visa ord sades från helt fel mun. riktigt sårad blir jag när du tror sånt om mig=(. efter lunchen va det psyko socialt som man inte gör så mkt på känns det som och efter det var de dags för engelska å då fick vi reda på när vi ska ha nationellt prov självklart fick nästan alla i vår klass den 16e april då vår studnetskiva är typiskt eller vad:P

Måste bara säga att STUDENTMÖSSAN har kommit=D

Torsdag: fick lite sovmrgon idag skönt var det. fick tillbaka geografiprovet och inget ig här inte=D sen psykologi där vi har flummigaste läraren:P sen vare naturkunskap som man inte hänger med så mkt påå eftersom den bakre raden har mkt roligare saker för sig. sen vare idrott som inte va så där jätte rolig men man överlever sen vare att åka me mamma å kolla på studentklänning och jag tror faktiskt att jag hitta något :D woho:D
Imorgon är det internationella relationer prov, KUUUUUUUL!!!!
men snart är det över bara nåra månader kvar=D

P.s Hästen funkar lite iaf=)

Kommentarer
Postat av: Malin

åå nedräkningen börjar...snart e de studentskiva ffs :D å snart student ju...shit va nice :P *längtar*

2008-04-03 @ 22:16:52
Postat av: Erica

emelie, du o dina kommatecken aså. Använd dom :P

2008-04-05 @ 18:20:19
URL: http://bjorkmyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0