13/7

Idag så vaknade man upp brevid en bakis pojkvän, hade bestämt mig för att jag skulle vara me malin idag så jag smsa när jag vaknat å hon var på att göra någe så jag gjorde mig i ordning och åkte dit när jag kom var andreas där oxå så vi åkte ner å åt lite på donken å sen drog vi hem till matte å satt där ett tag sen åkte nilsson hem å vi kollade wild hogs. har velat se den jätte länge men har aldrig blivit av men idag lyckades jag=D sen gick vi upp å snacka lite å beställde mat från kolgrillsbaren=D gott men mättande;P sen kom ante å mange å så kollade vi på en anna film vars namn jag inte kommer ihåg men de va trevligt iaf=) sen har vi bestämt de blir grönan på lördag=D
aja nu ska jag nog sova lite over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

haha filmen hette "half past dead" ;) bara så du vet gumman haha...hoppas jobbet funkat som de ska :) men nu "börjar" jag bli rastlös så ska ut å promenixa med lilla vovven ;P talk to you later... puss å kram

2008-07-14 @ 19:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0