Tisdag 24/6

Idag vaknade jag hos björn å mådde skit som man gjort i en vecka nu=/ så jag beslutade mig för att ringa vårdcentralen å åka dit å kolla vad som va fel. väl där tog jag att halsprov å sen skickade de mig för att ta blodprov=S jag som är livrädd för sprutor=/ men det gick vägen ändå sen var det tillbaka till läkaren som sa att jag hade halsfluss så nu blir det ingen krogen på lördag:@ som jag å malin planerat i flera veckor.... arg man kan bli på saker ibland.

sen måste jag säga att jag hittat min älsklingslåt=D

http://youtube.com/watch?v=J6FTjapuNLA

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart de blir krogen...bara det att du inte kan följa med ;) haha näe men får se hur helgen artar sig...kanske blir krogen, eller så blire å ligga däckad i sängen hela kvällen... hatar lördagen :( puss på dig. hoppas du å den andra malin hade de skoj på stan. otroligt skönt att man slapp joina :D sorry men med bara några timmars sömn så e inte jag speciellt snäll, trodde du lärt dig de efter tre år men tydligen inte :P puss å kram. hör kanske av mig imorron..

2008-06-25 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0