Tisdag

Idag har man varit lika lat som vanligt:P sov till klockan tolv(vilket är väldigt ovanligt för att vara mig) men det kanske har att göra med att jag var uppe till klockan 4. xD sen när jag vaknat till lite å ätit frukost var det bara att åka in till södertälje å köra med pappa:P efter det åka hem och äta och vips så var klockan 00.00 :S tiden går nästan för fort:P
Imorgon ska jag å mamma iaf åka å kolla studentklänning=D hoppas hoppas hoppas=D sen vet jag inte vad det bär av.

p.s hoppas lyckohästens svans fungerar imorgon;P

Kommentarer
Postat av: Carl

Upp ti bevis me hästsvansen :P Vet att hela funkar iaf ^^

2008-03-26 @ 00:14:53
Postat av: Malin

tjoooo!!! hitta du nån klänning till slut då :P ses. puss

2008-03-27 @ 01:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0