Can you keep a secret?

Fredag 21/11 -08
Idag har varit ännu en så här skön dag:) Har varit på kalas humör och verkligen känt att jag har allt:)
Sen vad som händer idag riktigt vet jag ej, ska typ in till stan och träffa Nina snart och hämta bilen oxå sen har jag typ inga planer på kvällen.
Hade hoppats på att träffa någon av mina girls eller så men men:P Sen kommer ju Matte hem idag så man kanske skulle träffa honom och Ante kanske? har ingen aning om vad som händer faktiskt.

Hahaha roligaste igår XD när en kille på mitt jobb sitter och typ kollar å så fort man kollar tillbaka så kollar han ner på golvet typ. hahah vadå diskret! En aning blyg eller vad:P Samtidigt som jag pratar med Nina om detta och hon nästan tror han är värsta stalkernXD Hahahaha men det bästa citatet till det är ju "some call it stalking, I call it love" hahahahahahahaha

Dagens låtar:
Just friends
Forgotten
STAND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0