"Det är inte sann kärlek som gör ont utan falsk kärlek."

Söndag 16/11 -08

Igår så var man först hemma ett tag sen åkte jag till Matte med Erika och Jenna sen när vi stod utanför huset kommer Ante, Mange och Jesper:) Det var en ganska trevlig kväll väldigt mycket prat:P om typ allt och alla.

Jesper kom med värdens bästa citat tror jag:)
"Det är inte sann kärlek som gör ont utan falsk kärlek."
Smartaste någon sagt till mig faktiskt:P
Idag har jag varit med Erica och Jenna typ hela dagen, från kl halv ett till 5 iaf:P och bara suttit framför tvn. Först kollade vi Madagaskar och sen DH:) skulle egentligen gått ut och gått men ingen orkade tydligen:P

Och imorgon är en ny dag:) ska träffa Malin och fika med henne och sen kanske kolla in mitt ragg om han jobbar;D
Ska försöka köpa ett par mjukisar kanske oxå känner jag behöver ett par:P

Nu orkar jag iaf inte skriva mer. ska ner och äta kladdkaka ist;)

Dagens låtar
När vi två blir en
Bullet in your head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0