"Du är en sån fin tjej och för fina tjejer blir det alltid bra:)"

Onsdag 12/11 -08
Idag har det varit temadag i skolan temat var beroende. Och jag har kommit på att jag är beroende av kakor:P för det var det enda jag satt och tänkte på under föreläsningen typ:P
Han sa dock några väldigt smarta saker. tänker inte ta dem nu men de kommer väl någon dag framöver:)

Sen träffade jag iaf Malin och fika på tratten:) Lika trevligt som vanligt:) sen vid kvart i fyra så gick vi, Adam skulle hämta henne och mitt tåg gick vid fyra.

Hehe såg min "eye love" idag igen... hahaha han förgyllde hela min dag;)

Sen blev jag överfallen(mja han började prata med mig när jag var ensam och inte hade någonstans att fly) av den där konstiga killen igen... otur eller vad:P

Måste bara ha med denna för både min och Ninas skull:)
Sötaste

Dagens låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0