Every lesson is important to learn

Lördag 15/11 -08
Igår träffade Erika & Jenna. Vi satt och kolla på idol och sen någon skum barn porrfilm eller någe:S Den var INTE nice... fast lärde mig två nya ord haha "mongoballe" och "fegkuk" sen ska jag göra så "lägg ägg" kommer tillbaka i ordmodet;)

Idag har varit en rätt skön dag. vakna vid 10 gick upp och prata lite med mamma, då bestämde vi att vi skulle åka och kolla på soffa i vagnhärad. Och jag hittade en i vanlig ordning. Älskar de breda armstöden:D
Nu så håller man väl bara på att planerar vad man ska göra ikväll. antingen ska jag träffa Nina, om hon har tid annars så vet jag inte:O Malin snacka om att bowla idag men vi får se:)
På måndag börjar det nya livet oxå. ska ut och gå med Erika och stavarna och sen äta sundare och sätta upp en ett nytt mål, eftersom jag faktiskt nådde mitt andra;) funderar på att försöka skaffa gymkort och gå där 3 ggr i veckan oxå:) skulle vara skönt:)

Fick se en så bra text idag, haha tack Carl;)
"Guys think alike, so if one guy's confused, then we're all confused."


Började tänka på flytt idag... igen:P
Snart får man ju första antagningsbeskedet 9-12 dec:D HOPPAS HOPPAS HOPPAS:)
Fatta skönt med egen lägenhet, som är bara min:)
Soon I may be gone:D

Dagens låtar
Boys like girls
She'll never understand
Lovers and liars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0