"For june who loved this garden, from joseph who always sat beside her"

Måndag 10/11 -08

Måndag igen, fast hade en skön dag ändå:) först var det natur, och den är ganska rolig nu:)
sen skulle vi ha engelska(lärarlös lektion) men jag skulle på läkarbesök ändå så jag var bara där i ca 10 min.
Sen träffade jag min fru och var med henne ett tag, prata och skratta som vanligt:)
 Sen tog jag 12.17 bussen hem så var hemma vid 1 kanske. Efter några timmar när mamma kom hem igen åkte vi och kollade på soffa:) hittade en som jag gillade faktiskt:) och tapeten vi hade valt var tyvärr slut... på alla ställen. och hade tydligen varit slut ett bra tag. Typiskt!

Song of the day
http://www.youtube.com/watch?v=Zx3m4e45bTo

Får fortfarande rysningar av denna låt, älskar den:)

Sen har jag börjat lägga upp en Pon and zi bild för varje dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0