Friday I'm in love

Onsdag 26/11 -08
Idag har varit en skön dag måste jag säga. Hade historia första lektionen, andra lektionen var svenska sist men inte minst studietid då jag, Tove, Kristoffer och Conny pluggade engelska, inför provet imorgon.

Efter skolan var det raka vägen ner på stan och träffa Carl så vi satt och fika till 5 för att vänta in våra bussar/tåg.

Väl hemma så fick jag hjälpa till att fixa ihop soffan och koppla in tvn. Hahaha och mamma sa att jag missat en skit gullig kille som hette Andreas som hade fixat vårat larm idag.

Hahaha tror jag ska börja åka 5 tåget lite oftare;D

Dagens citat:
Solklart egentligen
"It's no big deal, really. Break her heart. Let her down. Make her cry. Cause you "care" about her...right?"

"It's better to lose a lover than love a loser"

"A true friend sees the first tear...
Catches the second...
And stops the third"

Dagens låtar:
Posion

Dancing in the dark
Like a rose
Close your eyes
Coming for you
Just an old boyfriend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0