You don't have to believe if you love

Lördag 22/11 -08
Ännu en bra dag:D eller iaf än så länge:) Håller på att fp min jacka såld så det känns skit bra:)
Då kan jag köpa den ja vill ha:)
Idag ska man ner på stan en snabbis och kolla på jackan:)
Sen ska jag till Maria och sen har jag ingen aning.
Hörde en liten fågel viska i  mitt öra att en viss person ska ha fest;D
Så jag hoppas det blir av nu;) Ska iofs ändå vara nykter, för jag lovade min pappa och hämta honom=/

Haha har lärt mig att det är ett äventyr att träffa killar=P Alla har olika sätt att visa de tycker om en, vissa skickar blommor, andra skriver kärleksbrev. Andra fixar fina romantiska middagar vissa tar och fixar lite hämtmat från donken. Haha man vet lixom aldrig vad det blir=P Men det äriofs bra tråkigt om man redan visste vad som skulle hända.

Dagens låtar:
First date
Above the clouds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0