Lördagen 1/11 2008

Igår var det krogen som gällde eller aa blev in riktigt som planerat men ändå=P
Först var det förfest hos fia sen blev det en annan fest på bodastigen. När det väl sas vi skulle ner på krogen så gick jag, malin, johan, nilsson, carl och jimmy till malin för att lämna någon flaska och då tappa vi bort alla andra=(
De tog bussen ner till stan medans andra gick i pumps(inte så skönt...) sen när vi väl vara där så gick Jimmy och Carl in på stanleys och de andra hade gått till hamn så det var bara att välja... malin och johan kunde inte välja så de drog hem till någon snubbe. så det var jag och matte kvar då å han skulle tydligen hem så jag fick gå till hamn själv=P
sen vid typ 1 drog jag för jag skulle med 1.19 bussen till Järna som var ganska full inatt folk har inte fattat de går en senare tippar jag på;)

Ps Grattis Malin=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0