The streetlights they will guide me to the stars

Söndag 9/11 -08

Igår så var jag med min fru Nina:) Först var vi hemma hos henne och prata lite och så:) Efter det gick vi ner mot stan på kulturnatten, men det hände inte så mycket roligt där så antingen skulle vi på en fest i pershagen som vi hade blivit medbjudna på eller krogen. Men sen hörde vi att dom vi kände skulle dra ner på krogen så då åkte vi bara och hämta dom(eftersom jag hade den äran att vara nykter och köra)
Utanför olearys fick vi stå i kö och gissa vem som kommer ut?
Haha roddan=D Gamla människor ska sova vid den tiden vet du väl;)
Sen när vi kom in på olearys så skulle de kolla igenom väskorna... hahahahahaha tur för dig Nina att vi lämnade saker i bilen xD
Väl där inne var det väl ganska roligt, träffade Nathalie som vanligt när jag är ute:P men bäst var ju när "girls just wanna have fun" låten började spelas och jag & Nina börjar sjunga. Det var det några lite längre bort som bara stod och kollade. hahaha jaa Nina hur ska man tolka deras blickar.. antingen var vi bara väldigt snygga eller så sjöng vi bara väldigt dåligt:P Jag satstar nog på båda;)

HIttade en söt låt igår på youtube som faktiskt får bli en av dagens låtar^^
Song of the day
http://www.youtube.com/watch?v=ite4Nd72r7U
http://www.youtube.com/watch?v=Ih9ouxmBSkc




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0