Trust is not something you get, you have to earn it

Måndag 17/11 -08

Idag har man haft två lektioner i skolan så man slutade 12.15 då jag fick åka bil med mamma ner på stan där jag mötte upp Malin:) först gick vi och köpte ett par mjukisar och kolla in min flört;D sen gick vi och fikade på tratten till kl 14.00 :O
Sen gick vi runt och kollade lite i affärer och sen gick vi mot tåget/bussen. jag skulle ta halv 3 tåget och Malin skulle ta bussen:)
Letade efter honom på tåget men han var inte där:( osis för mig men det kommer flera dagar;)

Nämner inga namn men jag måste säga att du verkligen har behandlat henne på det bästa sättet under dessa omständigheter och hon förtjänar inte mindre. Blir glad av att se att det faktiskt går att göra det på ett "fint" sätt. Ni är båda fantastiska människor och kommer få det så bra som det bara går. Ni får mig att tro att två personer kan vara menade för varandra. True love never die

"I want a man by my side
Not a boy who runs and hides
Are you gonna fight for me
Die for me
Live and breathe for me
Do you care for me
Cause if you don't then just leave"


Så jäkla fin video
Life is not about finding someone you want to live with, It's finding someone you don't want to live without

Dagens låtar
Feels like tonight
Before he cheats
Thank you
Because of you
Have a little faith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0