Vänd kappan efter vinden du, det kommer blåsa kallare

Tisdag 25/11 -08
Ännu en dag i skolan då, dubbel lektion i psykologi först sen var det historia sista lektionen:)
Känner sig alltid jätte stressad sista lektionen för att man ska hinna med tåget som går 15.00:P
Min åk kompis Conny var idag sjuk oxå men jag såg Kristoffer vid skåpet så jag fick sällskap av honom istället.
Så när man kom hem så gjorde man väl inte så mycket. Jag ska åka in till stan igen sen och träffa Nina en stund tror jag nog:)
Nu är det färdig tapetserat oxå:) listerna ska upp idag och imorgon kommer nya soffan:) ska bli skönt att det blir ordning här uppe igen:P och spec att min tv kommer tillbaka;P
Sen längtar man till helgen då man får sova ut igen... Har varit jätte jobbigt att gå upp denna vecka, man vill inget annat än ligga kvar i sängen under duntäcket och mysa:)
Morgondagens planer ser ut på detta vis:
  1. Gå upp och fixa sig
  2. Ta bussen in till stan och läsa den där dumma svenska boken på vägen.
  3. Skola till 14.45
  4. Gå ner på stan och fika med Carl
  5. Åka hem och plugga engelska och kanske läsa lite i boken om jag orkar.
  6. Bara ligga och slappa i den nya soffa;D
Dagens låtar:
Spring2fall
Labels or love
Don't matter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0