"When you were weak I carried you"

Idag har varit en jäkligt nice dag, förutom att man var väldigt trött imorse när man gick upp:(
I skolan var det som vanligt jobbigt med historia på morgonen och två jobbiga religionslektioner efter det... INTE ROLIGT.
Är iaf bara en lektion kvar nu innan man slutar:)
Sen åkte jag och mamma och köpte tapeter till vardagsrummet efter det blev det att kolla på soffa:) hittade en jätte fin som jag fastnade för jätte mycket:)
Ska försöka övertala päronen;)

Imorgon ska det iaf vara temadag i skolan om beroende så vi får väl se hur det går:)

Åhhhh hoppas och längtar på att jag kommer in nu till våren så man kan flytta hemifrån:) blev så sugen när jag var med Nina och köpte saker igår:(

Dagens låt:
Blev en klassiker idag;)

Dagens Pon and zi:) (dom är så söta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0