Don't you worry you'll find yourself. Follow your heart, and nothing else

Torsdag 13/11 -08
Idag har varit en ganska givande dag:) Sov morgon till 10.45;) sen skulle vi haft engelska men läraren var sjuk så vi pluggade inför naturprovet istället. vilket gick bra, som vanligt. 100% gissar jag på.
Efter det så var det raka vägen upp till sthlm och gå på museum. Var inte det minsta roligt dock. kom hem vid typ halv 9=/ jobbigt läge faktiskt.
Kommer ihåg hur jag önskade mig en sak i sommras, när jag väl fick den ville jag inte ha den. Konstigt hur man kan tänka ibland.

Pratade med en viss person idag, saknar att prata med dig. Du vet vem du är så jag nämner inga namn. Känns som om du förstår mig så bra ibland:) (menar inte idag=P)
Jag:"joo men du känner mig bättre kanske:) Men det betyder ju att jag måste ha en jätte fin insida oxå:)"
Han:"Exakt! Visar du den så kan du då(tror det ska vara få=P)vilken kille som helst"
Hehe imorgon gäller det så önska mig lycka till folket:)

Måste säga att jag är så lycklig över att ha mina vänner, mina riktiga vänner vid min sida. Det är nu som man vet att ni finns där i vått och torrt:) Ni är ovärdeliga<3
Ni är bland det finaste jag har, det finaste någon kan få.
Vem behöver många vänner när man har få men så underbara:)

Dagens låtar:
1. Hörde denna låt imorse i bilen på g vill skolan:)
2. Hörde denna på väg hem från sthlm i bilen;)
3. Kolla videon på sista, hemsk typ.
4. Bara för att den är så fin:) (Hade tydligen fel version av denna:O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0