Your day will come, trust me on that

Onödig dag i skolan idag. Hade egentligen en svenska lektion på morgonen men läraren var sjuk så jag orkade inte gå men sen skulle vi iaf ha religion men den var typ bara halv så man åkte tillskolan för 45 min=/ sen skulle jag träffat Nina men det blev inställt, precis som min höjdpunkt på dagen:P haha får ta igen den i veckan;)

Har inget planerat för idag heller, skulle vilja ut på krogen men ekonomin tillåter det inte:P
Tror jag bara ska ta ett bad och ta det lungt. bara vara.
Kom på att det var ett bra tag sen jag badade. typ augusti:| ILLA

Nina, du är en sån underbar person:) allt blir så mkt bättre när man pratat med dig:)
Du och jag går igenom typ samma saker hela tiden:P sjukt egentligen.
Så glad att jag hittade dig igen efter ca 14 år ifrån varandra. Eller egentligen var det ju du som hittade mig:)
Me love you<3

Dagens låt
Don't love you
The rose
Maybellene i hofteholder
Over you
Har blivit så kär i Chris Daughtry så hans låtar kommer ofta flera gånger:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0