Äntligen fredag=D

Idag så har man inte gjort så mycket egentligen vakna vid typ 8-9 sen gick jag upp och åt frukost och kolla på Beethoven=) Sen ringde jag och väckte Carl för att kolla om vi skule fika idag, vilket vi skulle så då var det bara att hoppa in i duschen på en gång. Precis innan jag skulle gå till bussen så sa Carl att han skulle vara en timme sen men att Jimmy oxå ville fika me oss och att han redan var inne i södertälje å väntade. Så jag åkte in och var me honom en timme först innan Carl kom och joina fikan^^
På väg till stan ringde Ante och fråga om jag skulle med och hämta Jesper(som jag sagt innan att jag skulle, fast hade helt glömt bort de=( ) så det var synd=( fast får ju kanske träffa honom ikväll ändå=D


Nu ska man väl äta sen ska man in och träffa matte å de andra och så klart förhoppningsvis JESPER =D

Dagens låt=D
http://www.youtube.com/watch?v=mFXG9MerV3Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0