Tisdag 21/10 (Grattis Ante)

Först å främst måstejag ju gratta ante, som fyller 20 höstar=)
Sen ska man väl berätta lite om dagen oxå=) eftersom jag lovat bort mig till Malin så kunde jag inte följa med på studiebesöket som blev planerat igår=P
Jag var hemma tills Malin slutade sen åkte jag å hämta upp henne å körde hem till henne i Nykvarn. sen åkte vi till Södertälje å parkera bilen och skulle ta tåget men självklart var det inställt-.- så vi gick till donken å tog en dricka å lite fruktpåsar å tänkte vi skulle ge det ett till försök men då var det försenat istället å då fick jag och Malin nog så vi åkte hem istället=P aa eller hon till Adam och jag till Nina. Där blev jag bjuden på lite mat av frugan=) så vi satt och åt och prata till kl 7 kanske sen gick min parkering ut så jag drog mig hem.

Tack Nina för att du finns, vet inte vad jag skulle göra utan dig<3
You and me forever<3 =D


Me, Lenore, Nina(Frugan) på kryssning=P

Kommentarer
Postat av: erica

hahaha han fyller 20 Höstar :P

2008-10-26 @ 09:43:18
URL: http://bjorkmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0