Var hämnden ljuv?

Dagen jag träffade dig visste jag på en gång att du var en genomsnäll person, du skulle aldrig göra någon illa med flit. Du verkde så perfekt. I ett år och 10 månader och 5 dagar var vi tillsammans innan det tog slut. Det var egentligen det bästa sättet att göra slut på om du frågat mig.
Jag var inte världens bästa men det var inte du heller. Jag har gjort saker som varit fel mot dig men aldrig för att såra dig. Jag hoppas det känns bättre nu när du har "hämnats". Antar det var det här du var ute efter hela tiden. Grattis du har lyckats. Du krossade mitt hjärta inte bara en gång utan två.
Trodde du var så mycket bättre än så här. SÄG aldrig till mig igen att du bara vill mitt bästa när du precis har gjort så här!!Förstår inte att du vågar säga att du älskar mig och att du bara vill mig väl. DU har precis gjort bland det värsta man kan göra.
Jag hatar dig för vad du gjort mot mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0