No one's gonna care when you are gone

Heldag i solen idag:) Vaknade vid halv nio då var det dusch å lite fix sen över till Carina och börja plugga. Kl elva gick vi ut och la oss och kolla när kadetterna + deras damer gjorde sig i ordning för sin bal som de har nu ikväll. och när de var klara och stod där så vill man oxå gå på bal.
Har fått väldigt snygg solbränna idag oxå...not... Min näsa är röd som rudolfs och sen hade jag ballerinastrumpor på mig som jag fått färg efter...inte så snyggt=P
Imorgon blir det nog att gå och lägga sig i solen lite. ska försöka att inte öppna boken mer än 1 gång och läsa igenom allt men kommer säkert inte kunna hålla mig men ska iaf försöka(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0