My superhero

Underbar dag har man haft och bättre kommer den bli förhoppningsvis:) Dagen börja med att Nina ringde och väckte mig vid 8- 8.30 kanske så prata jag med henne i 30 min kanske sen kom mamma in och sa att hon och pappa skulle ut på sjön och då ville jag följa med så har tillbringat halva dagen på en ö:) riktigt mysigt:)
Sen ikväll blir det grillning i vagnhärad med Erika, Lenita, Micke, Malin, Johan och sen så min Rickard=D Han ska få träffa Erika för första gången;P
Har fullt schema hela veckan ut nu oxå.
Onsdag: Båttur, plugga, grillning hos Erika
Torsdag: Cykla till farmor, Fika med gulli,  träffa Rickard
Fredag: Åka till Mormor, Middag hos Rickard
Lördag: Hudkonsulation, fika i trosa me päron+R, Fika med malin.

som ni ser är mina sista dagar här hemhemma rätt fullbokade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0