Nollning

Hej hopp nu är nollningen på BTH igång och vi är inne på dag 3 idag som SSK inte kan vara med på p.g.a skola -.-
Lite dumt att vi börjar innan tycker jag. Sen måste jag nästan säga en sak till, vissa människor har ingen gräns för vad man kan göra mot andra. tex igår så utsatte några vanliga studenter en nolla för ett enligt mig grovt skämt. Hur hade han känt om han kom till en helt ny stad och så börjar det sådär?! JÄKLA IDIOT!!
Efter en lång kväll kom man hem till R kl 2.30 och skulle upp igen vid 9.45 -.- ganska segt må jag säga. Men fick ändå sova längre än igår.
Ska lägga upp lite bilder från nollningen men det får vänta lite^^

Over and out<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0