Tarzan - Strangers like me

Det du gör idag, det gör också jag
Visa allting och förklara hur.
Något kan vara viktigt för dig men inte för mig.

Det finns så mycket jag kan lära mig så nära mig men så ofattbart.
Jag ser mig själv med ny vaken blick och jag vet det finns något större någonstans.

Vill ha ett svar, så berätta
Vill veta allt ja, om sånna som jag.
Ge mig svar, berätta.
Något känns bekant här med sånna som jag

Hennes gester, varje steg som hon tar.
En ny känsla vaknar i mig.
Varför vill jag plötsligt va i hennes närhet?

Det här har jag aldrig känt förut
Finns det en värld utanför någonstans?
Bortom vår skog och ovan moln

Jag ser ett ljus där vid horisonten

Vill ha ett svar, så berätta
Vill veta allt ja, om sånna som jag.
Ge mig svar, berätta.
Något känns bekant här med sånna som jag

Kommentarer
Postat av: Malin

i love it :D <3

2009-08-13 @ 16:55:15
URL: http://malinilback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0