I try to forgive but it's not enough to make it all okay

De flesta åkte hem denna helg så jag försökte roa mig så gott det gick och det blev en bra helg ändå:) Fredag var det film(Bolt) hos Mattias.
Lördag var det bio "Benjamin Buttons otroliga liv" den var bra lite sorglig ändå och sen var den lååååååång=P
Idag hade jag tänkt åka ner på stan och shoppa lite:) men tror ni affärerna i denna håla är öppna? NEJ!! så det blir att hitta på något annat istället. Är typ sugen på att göra lite god middag men är så tråkigt att bara gör det till sig själv hade planerat klyftpotatis och kyckling med hot bearnaisesås *mums*=) får se om jag lyckas få någe sällskap oxå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0