Jag är helt jäkla otrolig...

Nu har jag faktiskt tröttnat på mig själv. När jag vill ha något ger jag mig f*n på att jag ska ha det oxå men sen när jag väl får det så bara "näe det var nog inte det jag ville". vet inte hur många gånger jag gjort så nu. så nu ska det bli ändring på det!
Lite kort om gårdagen nu då. först var det middag hos Ingrid med Elin sen var det bowling med aspjävlarna och efter det drog jag på mellan fest med dom medan Ingrid, Elin och Gulli gick och tog en drink. Sen vart det krogen och väldigt mycket dans:) Sen blev det film hos Mattias, Bolt(som jag så gärna ville se) men självklart så somna jag en stund sådär så jag såg slutet=P haha var bara Mattias som såg hela filmen=P
Sammanfattning av kvällen då, kändes som jag gjorde bort mig väldigt mycket  fast kan ju inte driekt säga någon spec sak jag gjorde. Möjligtvis att jag somnade bara för jag hatar att sova om inte alla andra oxå gör det. men det var inte en så stor grej så. det var någe annat jag gjorde som jag inte riktigt vet vad det är=P okej det här låter bara konstigt så jag skiter i att förklara istället.

nu har jag iaf pluggat i typ 2 timmar. har läst på internet om tystnadsplikt å skit som jag egentligen skulle läst i en bok som jag inte fått ännu... så bra=P

nej nu ska jag iväg å göra lite mat:)

Dagens låt:
Someday

Kommentarer
Postat av: Malin

haha vill gärna höra mer om det! :D

Vi kan väl höras i morgon? :)

2009-02-01 @ 19:51:07
URL: http://malinilback.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha det kan vi göra:) jag kan ringa när jag kommer hem från skolan:) hur jobbar du imorgon?

2009-02-01 @ 21:38:46
Postat av: Erica

Jag saknar dig sjuuuukt mycket bästa vän<3

2009-02-05 @ 20:58:17
Postat av: Emelie

Saknar dig sjukt mycket med!!<3

2009-02-08 @ 12:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0