Förflyttning!

Från och med fredag kommer jag rapportera live från Karlskrona;P ska bli riktgt roligt att flytta:) har nästan packat klart allt nu. lite kläder som ska med oxå sen alla vardagliga saker:)
Gick min sista dag på Hagaberg idag:( kommer sakna A3 och kompisarna.
Spec 3 st:)

Nina: Vi träffades första gången på dagis å var bästa kompisar, sen flyttade du och ca 13-14 år senare började du på min skola och vi hittade tillbaka till varandra. Du och jag frugan.

Malin:
Vi har inte känt varandra så länge, men du är en av få som jag verkligen litar på. Är så glad att jag träffade dig. Kommer alltid finnas där för dig även om jag är typ 45 mil bort.

Erika: Vi gick i hölö tillsammans i hur många år som helst utan att typ prata med varandra. Sen började vi gymnasiet och då förändrades allt. Jag träffade en så snäll och omtänksam tjej som blev en av mina bästa kompisar.

Älskar er<3

Dagens låtar:
Right now
I like what you say

Kommentarer
Postat av: Erica

o jag älskar dig <3 :)

2009-01-20 @ 17:58:26
URL: http://bjorkmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0