Nytt år, nya bekymmer

Nyårslöfte: Jag ska sluta med allt som inte får mig att må bra. Sluta umgås med personer som får mig att må dåligt.

Dagen då: Tråkdag hela dagen. Vaknade och fixa mig och drog till Erika och umgicks med henne lite:) Sen drog vi till pershagen och åt:) mums min efterlängtade pizza som jag längtat efter i flera veckor;P Nu ska jag i alla fall inte äta det på länge:) Snart börjar träningen igen också:) ska bli skönt faktiskt:) känna sig lite fit igen:)
Inatt åker min fru:( hade helt glömt bort det men nu åker hon:( det kommer bli en långt vecka utan dig frugan<3:(

Förlåt för att jag är kort och dryg men du har gjort saker som jag har väldigt svårt att förlåta.

Dagens låt:
You shook me all night long
Wifi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0