<3

8 arbetsdagar kvar sen är det "lov" med andra ord råplugg till den 18e augusti!!!
Längtar inte direkt till måndag heller då det är reklam... USCH

Imorse vakna jag hos Rickard så gick vi upp tillsammans och åt frukost och fixa oss lite sen körde han mig till tåget eftersom man skulle iväg och jobba. Idag gick allt rätt fort, det som känns segt är just när man kommer tillbaka från rundan att man ska ställa sig och kamma igen... men jobba över i 50 min iaf;D
Sen på bussen hem så satt det bara massa par och jag är ju som jag är, när jag ser andra så vill jag oxå:P men får vänta med att träffa honom ett tag till=(

Kommentarer
Postat av: Johanna

är det inte omtenta den 17/8?:S

2009-07-23 @ 00:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0