It's time!

Happ dags att skriva det dagliga inlägget då. inte för jag har mycket att skriva om just nu för jag jobbar å pratar knappt om någe annat än jobb...
men borde väl skriva någe iaf. Idag började mitt sunda liv iaf. inge mer godsaker eller kakor här inte. (om det inte är födelsedag eller någe spec) och nej det är inte någon ursäkt för att få äta;P
Så nu ska vi se hur det går(A) Nu är jag dessutom så taggad för nollningen som startar någon gång i augusti!!:D Längtar och längtar efter mina tjejer i karlskrona. även om jag har mina damer här så är det inte samma sak som dem.

Nu ska jag återgå till pluggandet.
Over and out

Kommentarer
Postat av: elin

PUSS PUSS<3

2009-07-18 @ 12:02:45
URL: http://ilinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0