Kiss more, talk less

Torsdag idag då. Var till Järna på banken en sväng vid 12 sen vart det hem igen då min syster drar ut mig på en springtur i skogen som jag ångrar ganska bra för det var så grymt varmt. Inte så mysigt men men sen vart det plugga för hela slanten. inte för jag har lärt mig någe mer men har iaf pluggat.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ska nog försöka fortsätta plugga så man kan kolla på film sen med gott samvete.
Imorgon är det full rulle ska upp vid 7 och försöka få en telefon tid på vårdcentralen sen kanske man kan få åka dit oxå. Sen ska jag antagligen träffa Rickard, Carl och hans tjej Caroline:) och till sist så har Carina anlänt till sthlm och då blir det nog en cider med henne å Pamela+ Carinas kompis(och förhoppningsvis rickard oxå(A))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0