One night of love was all we knew

Jag har insett att min senaste kyss: Var en bra kyss
Jag pratar: hela tiden om jag vill
Jag tycker om: Ben and Jerrys cookie dough
Jag avskyr när folk: Pratar utan att tänka
Min bästa vän är: Har mer än en
Min första vän heter: Nina
Kärlek är: väl kärlek
Det sexigaste yrket är: Brandman, polis, läkare?
Det är charmigt när:
Jag är rädd för: att dö ensam
Jag är bäst på: att äta kakor och missförstå saker
Jag är sämst på: att ta komplimanger
Om jag va ett djur skulle jag vara: En tax:)
Jag kommer alltid att vara:
speciell. om det är bra eller dåligt vet jag ej=P
Det finaste som finns är:
Sist jag grät var: Väl någon vecka sen kanske
Jag kan: onödiga saker
Jag kan inte: HUMANBIOLOGIN=/
När jag vill tänka går jag: Ingen spciell plats
Min mobiltelefon är: Samsung
Just nu tänker jag på att: det är mycket jag inte vet.
Idag har jag: Jobbat
Ikväll ska jag: Baka och plugga
I morgon kommer jag: Jobba sista dagen för denna sommar.
Jag vill verkligen: vara felfri

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos

2009-07-30 @ 20:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0