Klarade tentan, YES!

Pluggandet lönade sig igår. fick 88% på tentan, så är ganska stolt över mig själv:) Har klarat 2/3 tentor + en redovsingn i termin 1 så jag tycker det är ganska bra gjort ändå:)
Nu har hag en hel vecka på mig att bara plugga humanbiologin sen är det sthlm som gäller:) eller jaa Hölö för att vara exakt;) Har inte så mycket att berätta om den här dagen egentligen. råkade somna till sex and the city men var bara för att jag inte sov så mycket i natt. Nu är man nästan ensam kvar=( saknar mina tjejer redan. Men i helgen ska det bli kul:) i början av terminen tröffade vi några värnpliktiga här nere som senare flyttade upp till sthlm men som denna helg ska komma ner och hälsa på!:D ska inte det bli svin kul eller vad!!

Har suttit och kollat runt lite på tatueringar nu oxå. har funderat på en orange eller rosa lilja på höften i flera år nu och kanske efter sommaren så är det dags att göra den. typ någon sån nedan men bara en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0