Jag säger lys, lys som den stjärna du är.

Så kom mn precis hem och det första man gör är att börja bråka med både Sofie och mamma. Ringde mamma och bad henne hämta mig i Hölö för att bussen inte gick till oss och hon sa ja. sen så skicka jag sms och sa de kunde hämta mig vid Erikas busshållplats som ligger närmst oss. Men tydligen gick det inte fram till Sofie så hon åkte till Hölö och blev sur när jag väl fick tag på henne. Så hon la på i örat på mig och sa "idioti" vilken jag blev lite grinig för... Sen när jag kommer hem så trodde jag familjen skulle äta tillsammans vilket alla gjort utom jag. vilket jag ifrågasatte lite eftersom jag faktiskt smsat och bad dem vänta tills jag kom hem. Då blev hon svin sur så jag värmde maten å låste in mig på rummet. blir nog bäst så. Ska iaf ut och springa om en timme så då kommer man ut lite oxå.
Men trots bråken kan inget förstöra mitt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0