"Another day I get to live as if every breath could be the last I take"

Ännu en torsdag dårå:) vaknade upp hos Jakob och var en aning seg, efter mycket om och men så gick jag i alla fall till skolan och 20 meter från skolan så går min väskrem sönder=O och väskan dunsar ner på marken=P nu har jag lärt mig att inte packa ner så mycket i den kan jag ju säga=P
Var i skolan i en timme ungefär sen var det in till stan och äta subway med Carina sen gick hon på systemet och jag kollade väskor=D Carina satt och prata om hur hon fixat sin ovve å självklart blir jag jätte sugen på att köpa en och fixa oxå=P
Har fått några tips;)

Ikväll blir det kåren självklart så det gäller att hitta kläder som man ska ha på sig snart... Tror jag ska be gulli om råd när hon kommer upp på kladdkaka=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0