No more drama

Fredag: Patricia ville jag skulle följa med ut men jag hade inte lust med det så det blev bara film hemma hos Olga:) Skönt med en lugn tjejkväll faktiskt:) även om vi inte kom hem förrens vid 2 typ=P

Lördag: Var så seg hela helgen men blev en drink på olearys med Gulli och Elin:) Var kul förutom att de gjorde fel drink... Jag och Gulli beställde helt olika men dom smaka precis likadant och så var det 5 cm tjockt sockerlager på botten, inte så mums=P På bussen hem så kom det på en tjej som var mellan 12-14 år kanske, så jäkla full så hon inte visste var hon var typ... tyckte så synd om henne.

Söndag: Känns som att söndagen var väldigt stressig, Först var det plugg kl 10 fram till typ 12 sen var det att åka och handla sen till patricia och äta. Och till sist var det hem och baka kladdkaka till Jakob som kom hem från synda:)

Måndag: Skulle åkt till skolan idag men hade jätte ont i halsen när jag vakna å fick världens magvärk så jag blev hemma istället=(

Kommentarer
Postat av: Erica

Krya på dig gumman, proppa i dig apelsiner o vitlöksbröd ^^

2009-03-09 @ 21:52:58
URL: http://bjorkmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0