Will you stand with me through the hardest storm?

Torsdag och kåren är stängd!!! känns völdigt konstigt faktiskt men men vad ska man göra=P så idag ska jag bara vara hemma hos Jakob och kolla film eller något:)
idag gick jag upp klockan halv åtta även fast jag börjar tio, så jag skulle hinna plugga så jag drog upp Jakob klockan 8 imorse och så drog vi iväg till skolan. när klockan slog tio var det basgruppsmöte då vi skulle bädda en sjuksäng och tvätta en patient. sen gick jag tillbaka ner till Jakob i biblioteket och då hade Emil oxå vaknat. Sen satt vi typ till halv tre och bara plugga.
Direkt efter det så blev det fika med Elin och gulli på Waynes:)
LÄNGTAR TILLS JAG FLYTTAR!!=)

1 maj blir det nytt hem:) och ny inredning=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0