För att vinna måste man våga satsa!

Idag har jag varit hos frisören och fått frisyren fixad till på torsdag bland annat. Mest för att det inte gick att göra något med håret längre. så nu är det kort:S eller jaa det känns kort iaf. sen hittade jag ett par solbrillor som jag köpte(jag passar inte i många solbrillor) sen ett par nya skor som var vlbehövda eller aa jag bytte dem jag köpte igår för att jag hittade ett par finare;) köpte även en mascara som känns så tråkigt att köpa=/
Måste börja ta tag i pluggandet nu men känner inte för det alls... Imorgon ska Carina jag och johanna iaf sätta oss med det i skolan och plugga hela dagen. känns bra. dock ska man upp vid 9 å det känns mindre roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0